Matematikçilerin Araba Arkası Yazıları

-Pi yi 3 alacaksan güzelim, ben seni böyle de severim-Hatalıysam hesap et: 2x-2y=21 / x+y=5 / x=? y=?

-3 bilinmeyenli denklem çözerim, geçme beni çok pis ezerim

-Küsüratım bile olamazsın

-Gülü soluncaya, seni lim_(x -> 0^+) 1/x e kadar seveceğim

-En son sollayanı çarpanlarına ayırdım

-Sağlama bizim işimiz, sen soldan geç

-O şimdi iki bilinmeyenli denklem

-Hızlıysam , limitini bul !

-Pisagor sağolsun

-Birden gelip, sonsuza giderim

-Bir bilinmeyenli denkleme kadar yolum var

28 Responses to “Matematikçilerin Araba Arkası Yazıları”

  1. musabor

    çarpanlara ayrılmayan denklemler gibi nazlanma

  2. meltem

    nasıl ama

  3. meltem

    süpermiş bunlar

  4. MURAT

    çok beyendim benden bütün kızlara selam msn nem esmer_.1907 kızları bekliyorum

  5. MURAT

    seni çok seviyorum

  6. MURAT

    aşkım

  7. MURAT

    önder abi seni çok seviyorum benden bütün ankara şerefli koçhisarda askerlik yapanlara selam ve ayrıca önder fidana abicim seni çok seviyorum byyyy

  8. esmer

    seni sikmek istiyorum

  9. alper

    hakıkaten cok guzel olmus bence bu ısın devamı gelmelı su sozlerıde ekleyın bende olsun
    MALATYADAN CIKTIM YOLA SELAM VERDIM SAĞA SOLA
    SAG SERBETS SOLDA MERCEDES

  10. DÜNYA TÜRK OLSUN

    BÜTÜN KÜRTLERİN TOPUNUN CANI CEHENNEME. DÜNYA TÜRK OLSUN

  11. TANRI TÜRKÜ KORUSUN

    TANRI TÜRKÜ KORUSUN!!!

  12. TÜRKLER BİRLESİN

    TÜRK SOYDAŞLARIM SAKIN KÜRT KIZLARI ALMAYIN SOYUMUZU KİRLETMEYİN

  13. TÜRKİYE TÜRKLERİNDİR

    NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE!

  14. YA SEV YA TERK ET

    YA SEV YA TERK ET !!!!!!!!

  15. ali

    takılma peşime harcanırsın para bitti bende bittim

  16. ali

    su misali çirkin kıral sevmeyi bilmiyorsan evde kaldın kul hatasız olmnazda niye dogdun

  17. ali

    insanları tanıdıkça hayvanları sever oldum

  18. ali

    canı isteyen kaydetsin gülüm

  19. Muhammet gürel

    vay anası…………..

  20. Muhammet gürel

    yahu bunlar çok güzel yaa

  21. Muhammet gürel

    yahu bunlar çok güzel ama abartmış lar hafiften…

  22. Muhammet gürel

    cehennem buz tutana kadar fenerliyiz

  23. Muhammet gürel

    GÜLCAN ABLA CANIMI SIKMA……

  24. dilan

    bnde seni sikmek istiyorummmmm anammm 🙂

  25. habib

    BİZ KÜRT ÇOCUKLARIYIZ.SİZİN GİBİ SÜT ÇOCUKLARI DEĞİLİZ.SİZİN KIZLARIN HER BİRİNİN NAMUSU KİRLİ ZATEN ONLARI İSTESENİZDE KİMSE ALMAZ.KÜRTLERİ ÇEKEMEYENLERİN CANI CEHENNEME. PİÇ TÜRK SOYLULARI HEPİNİZİN ŞEREFİNİ ………………………… TAMAM MI

  26. EFECAN (yan bakmayacan)

    şerefini başlatma ulan
    gelirim yanına senin şerefini öle 1 ederim ki türk soylularının yanında sesin bile çıkmaz gık gık diye ötersin

    PİÇ PİÇ PİÇ PİÇ PİÇ PİÇ PİÇ

  27. Matematikçilerin Araba Arkası Yazıları | Matematik X

    […] Matematikçilerin Araba Arkası Yazıları […]

Bir Cevap Yazın

